KUNDER / REFERENSER

Skrivhörnor 02

Inredningsuppdrag: Ett otal inredningsuppdrag i privata hem samt hos företag. Några referenser ser du här nedan.

Tidningar: Allt i Hemmet, Allt om Fritidshus,
Allt om Mat, Expressen Leva & Bo,
Expressen Söndag, Hus & Hem,
Lantliv, Vi i Villa, Året Runt, Äntligen Hemma.

Reklam: Blossa Vin & Sprit, Citroën, Comfort, Fortum, Ikea, KF Fastigheter,
Lithells, Löfbergs Lila, Magnor Gassverk AS, Romo, Ruby, Svenssons i Lammhult, Swatch Bijoux, Viktväktarna

Referenser:

Relation: Kund

Jag fick hjälp med inredning av en lägenhet, medan jag själv befann mig utomlands. Slutresultatet är jag väldigt nöjd med – Annette har utmärkt stilkänsla och fantastiskt bra kunskap om vilka produkter som finns tillgängliga på marknaden. När jag till exempel inte visste exakt var jag ville sätta upp en spegel, föreslog Annette en väldigt snygg spegel på hjul som var lätt att flytta mellan de platser jag tvekade emellan. 
Jag är också väldigt tacksam för hur hon hanterade uppdraget att inreda medan jag var utomlands – ingenting var någonsin ett problem, hon löste logistiken kring att skicka saker över mail och att hantera leveranser så att avståndet inte alls blev ett problem för mig. Jag kan varmt rekommendera henne för alla typer av heminredningsuppdrag.

Anna Malmhake

 

Relation: Samarbetspartner

Annette inredningsdesigner på Dina rum är bildad inredare med skarpt öga för det vackra. Annette ger stort förtroende och är lugn och lyssnar in. Rekommenderar gärna Dina rum till mina köksbeställare som behöver mer än köksinredningar.

Studio Plong

 

Relation: Kund

 Jag kontaktade Annette Eriksson, ägare av Dina Rum, Stockholm efter ha tagit del av hennes informativa hemsida. Jag som kund är boende i centrala Stockholm i en våning på 5 rum och kök i en 1920- tals fastighet. Jag behövde hjälp med inredning av min bostad. Inreda mina tvillingflickors rum så att deras rum blev funktionella under deras närmaste uppväxttid 

Direkt när jag träffade Annette fick jag förtroende för hennes ödmjuka sätt, hon kan konsten att lyssna in vad kunden behöver, dessutom är hon punktlig och kom alltid på utsatt tid. 

Annette lyckades med att få rummen att hålla samman. Tunga, otympliga möbler som tog mycket plats, byttes ut mot lättare möbler. Dessutom har Annette förmågan att se att inom vissa områden ska vi tänka budget, medans vissa områden präglas av kvalitet och design. Denna mix gör att hemmet blir inbjudande och hemtrevligt. Efter intervju med flickorna vad som var deras favoritfärg, skapades deras rum till bästa resultat. 

Annette är ett riktigt inredningsproffs! Varje dag jag kommer hem känner jag att hon lyckats med konsten att jag och flickorna upplever att ” Hemmet är vår borg ”. 

Jag ger Annette mina varmaste rekommendationer och kommer att kontakta henne igen för nya uppdrag om behov uppstår.

Susanne Molnar

